sobota 7. května 2011

SpellEvent

Ahoj :)
Takže dneska jsem vstávala v 6:50 ránko, abych stihla spelovací soutěž kterou jsme měli v hradci
Bylo to anglicky samozřejmě! Oni vám řekli anglicky slovo a vy ste ho měl vyspelovat :/ (možná vám to příjde primitivní ale je to kurevsky těžký! :D ). No a já jelikož jsem měla smůlu na slovíčko jsem dostala hned "vejkejšn" sakra tohle by vám jen řekla + definici + to slovo v nějaké větě, dali byste to? :( Já ne, vypadla jsem hned v prvním kole! :'( takže Bye Bye New York! Představte si bylo to *vacation* a já řekla nějak vacuttion..no jako spletla no.
A jen kvůli nervům které mi vůbec nedaly šanci! :'( ale co už no! Bxlo tam asi 5 škol a z každé pár žáků, od nás jich bylo 7 ale dva se na to vykašlaly a bylo nás tam tedy 5. Když jserm vypadla od nás jako první a hned při prvním slově, bylo mi sakra trapně!!
No a nakonec nebudete věřit lidičky!..........Ten výlet do New Yorku vhrál..........Jeden kluk od nás!!! :)))
Tumblr_lkttsxfzka1qfdig2o1_500_largesice takovej úchyl, brejlatej a jedno oko mu ujíždí do leva :DD ale je to sakra borec! Učitelka se tam normálně rozbrečela! :D No, takže foffík jede..teda LETÍ do new yorku! :// :'(
normálně jsme tomu nikdo nemohly uvěřit jak to dokátal apod.! Takže on se vážně bude procházet po Manhattanu!
Já říkala a snažila se s tím vyrovnat, že po smrti bin ládina by se mi tam moc nechtělo :DD jelikož al-Káida slibuje větší teror než 11 září!! Takže Fooffí?!..Dávej na sebe pozor
XOXO Vaše Evie© ♥

2 komentáře:

  1. jakej spolužák?
    Spellovací soutěže jsou na nic :D je to na nic, páč v ájině nikdy nic nebudeš spellovat...krom svýho jména nebo města odkud pocházíš...

    OdpovědětVymazat
  2. Jmenuje se Fof ale křestní nevím :D
    Jako máš pravdu jsou na nic..a přesně tak! Jenom jméno a místo :D :))
    Ale já jsem tam šla hlavně kvůli tomu New Yorku :)♥ Evie XO

    OdpovědětVymazat