neděle 8. května 2011

Sad Birthday?! :(

No asi všichni nevíte že 8.května jsem se narodila :)
Jasně, že dnes mám narozky, zní asi skvěle, že to oslavím a budu šťastná ale naopak! :(
Místo toho aby můj speciální den byl speciálním, musela jsem jít nakoupit do tesca, musím jít s pejskem(nevadí),žádnej dárek nic..budu muset počkat(prachy nejsou to já chápu! jenomže stejně za to může jen a jen máma, to je jedno / soukromé) a navíc jsem jí půjčila 300 na cigára a na jídlo co mi dala babička k narozkám!! a máma na mě řve že jsem vyplácala všechny dvd na "píčoviny" a ostatní jsem zničila!
Tumblr_lgd69vfwqf1qdtjqjo1_500_largeAle já jsem pouze vypálila filmy abysme se měli na co dívat, protože jinak máma furt otravovala že není na co koukat ať vypálim nějakej novej film! Místo toho aabych měla aspoň na ty narozeniny na chvíli klid!!! od všeho! Ještě na mě řve a je naprosto *HNUSNÁ!!!* jo! hnusná! :'( Nenávidím svůj život! Pak ještě nadávala že Flashka je její a ať si vymažu vše co na ní mám :/ Takže vše Nejlepší /nejzkurvenější Evie! :'( ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat