čtvrtek 19. května 2011

Dear Diet-Diary :P

Takže..
Myslím že jsem zvládla to nejtěžší :) včera v noci jsem odolala a po večeři (v 7 hodin) jsem si dala už jen jablko :] takže jen doufám že mi to vydrží! Také začnu zase tancovat (c-walk, tutting, apod.) to mi hodně pomůže získat zpět hubenou postavu ^^. Na léto je pro mně velmi důležité abych do plavek měla hezký zadeček a ploché bříško, jelikož jsem si nové už koupila :) až dostanu v červnu foťáček hned sem dám fotky mých nových věcí co jsem pořídila, dostala a vytvořila.

 9597_e8a8_390_large

Včerejší jídelníček:
snídaně + svačina - Jablko
Oběd - Koprovka no :D
poté jen perník a jablko + pomeranč
Večeře - Hemenex
To bylo asi kolem 7 hodiny a pak už jsem si dala jen jedno jablko a šla spinkat :))
Tak mi držte palečky XOXO ^^ Your Evie©

2 komentáře:

  1. Oh my gosh! Tu podprsenku chci! :D♥ A ty seš hubená blbko! :P

    OdpovědětVymazat
  2. :PP nééé! furt jenom žeru! :DDD
    joo chci tééž! ♥

    OdpovědětVymazat