čtvrtek 1. listopadu 2012

You only have one body, take care..


Víte, upřímně, absolutně nesnáším ty kecy jak jsem vychrtlá jak anorektička..mé "kámošky" evidentně vůbec neví co je to anorexie a bulimie :D směju se jim ;)
Já přece nříkám jak jsem tlustá, jen si chci udržovat svou postavu a být krásně štíhlá :).
To chce snad každá z nás...nechci být vychrtlá protože se mi to nellíbí ty křivky k tomu sexy tělu prostě patří!
Klukům se ani natolik vyhublé holky nelíbí...vím to moc dobře (aby některé z vás neříkaly...zase tenhle kec že se to klukům ani nelíbí), skutečně se jim to nelíbí.
Takže...teď to budu dělat tak že si srovnám spánek (konečně už to zítra začnu řešit na tvrdo s doktorkou!), stravu a začnu na sobě makat! To také způsobí že budu šťastnější :) nevím jak to je ale je to tak!
Dneska jsem měla za celý den jen 3 jablka což není moc dobrý..ale zítra začnu prostě na novo! :))
Navíc jsem teď dostala nabídku k modelingu...(o tom v dalším článku)..takže to chce pečovat o sebe a mít krásnou postavu!
XOXO Evie©

Žádné komentáře:

Okomentovat