čtvrtek 30. června 2011

VACATION! ♥

Tak děckáá sláva, dnes byly poslední nervy s vysvědčením :/ :)
Já jsem měla výzo dost na pytel :( Ale neztrácím hlavu protože mi snad přijede kámoška z krnova, jen doufám že nám to její mamka nepokazí a že milášek přijede :* ♥
Jinak jsem se zrovna vzbudila po oddechovém spánku :DD a piju kolu a dala jsem si dnes croassaint,rohlík + gervé + rajčítka cherry, ovesnou kaši ^^ moc jím no :D
A novinky jsou takové, že jsem byla u paní doktorky na očkování a jelikož mám ty záda v prdeli (to jsem vám asi neříkala ale už mrtě dlouho mám něcop se zádama :( ) tak mi řekla že mám LORDÓZU! :( což je vážné špatná páteř(moc prohnutá), špatné držení těla :/ mám teď tvrdší postel tak to snad bude lepší. Musím cvičit a zastrčit bříško a vystrčit hruď :) prostě to musím srovnat no!
A mám nové tričko s Batmanem ^^
Jinak asi nic moc no :D a co vy co plánujete na prázdniny? :P a jaké bylo výzo?



me w/ batman

XOXO Evie© ♥

2 komentáře: