neděle 17. dubna 2011

Evie Ovocná©, cosmopolitan + BAZZAR, chocolate& skittles ♥

Nuže...
V pátekjsem po dlouhé době viděla kámošku Mišulku a moc jsme si to užily ♥ koupila jsem si prvně v Atriu v GATU brýle květinového vzoru ♥ jsou dokonaléé. Pak jsme jeli za jejím kámošem (kterej se jí samozřejmě líbí) :D a bylo fajne :)
zpočátku teda no..pak řekl že je s náma nuda takže to posraal :D a jeli jsme do Cáááru (ikdyž nerady, musela jsem si koupit lístek a jinde bylo zavřeno). Šli jsme tedy pěšky no..a tlachaly jsme a znáte to :) jsem ráda že jsem jí viděla. V cáru jsme pak prošly to Tesco a mrkly na časáky ♥ jenomže VOGUE nikde! chtěla jsem si koupit anglický vogue ale nebyl..tedy aspoň jsme ho nenašly :(( tak jsem si koupila BAZAAR a Cosmopolitan :]♥ pak čokoládu (kterou si nechávám ne dnešní večer u filmů) a pak ještě moje nejmilovanější skittles ♥ které jsme spolu hned zblajzli páč doma mám ještě jedny "yum yum" :D :)
Jinak mé druhé kámošče umřel pejsek tak jsem smutná :( protože jsem milovník zvířat ♥ :(( a je mi to moc líto.
Takže minuta ticha pro něj a pro všechny zvířátka které umíraj každou minutu na stáří, nemoce ale taky kvůli nám ;) :// kvůli stupidní kosmetice!!!! (a nejen to !) :(((

No tak se mějte hezky okroupci! XOXO Vaše Evie ♥


cosmo and bazaar
Bože jak já tyhle věci miluju! :D ♥
chocolate & skittleees ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat